Thursday 31 January 2013

'Instagram' Punca Hubungan Nora Danish & Qi Razali Heboh

Dari kiri Yasmin Yusoff, Lisdawati, Fauzi Nawawi, Nora Danish dan Marsha menggayakan barangan kemas Pendora keluaran Habib Jewels. 
AMPANG: Pelakon Nora Danish menjelaskan perbuatannya yang memuat naik gambar dia bersama pengacara Qi Razali menerusi laman sosial foto Instagram menjadi punca mereka digosipkan mempunyai hubungan intim.
Kata Nora, 31, disebabkan Qi Razali atau nama sebenarnya Kushairi Mohammed Razali, 36, masih bujang, dia merasakan tidak salah untuk mengabadikan gambar-gambar mereka menerusi laman sosial tersebut tetapi sayang sekali ia menjadi sensasi.
“Qi masih bujang dan begitu juga saya yang solo kembali. Semasa penggambaran filemBencinta arahan Farid Kamil di Langkawi, saya mengambil peluang memasukkan gambar-gambar kami menerusi Instagram,” katanya kepada mStar Online pada pelancaran koleksi barang kemas Pandora keluaran Habib Jewels di sini pada Rabu.
Nora diminta mengulas mengenai hubungannya dengan anggota kumpulan OAG itu yang masih diperkatakan umum.
Tambah Nora, dia dan Qi sememangnya rapat tetapi hanya ketika penggambaran filem berkenaan sahaja.
Nora dan Qi Razali 
Dalam pada itu Nora mengakui berasa pelik apabila sejak akhir-akhir ini dia sering dikaitkan dengan pelakon-pelakon lelaki yang pernah digandingkan dengannya seperti Adi Putra, Shaheizy Sam, Anuar Zain serta Qi sendiri.
"Tidak lama lagi saya akan menjalani penggambaran drama cinta arahan Michael Ang dengan aktor Indonesia Randy Pangalila. Diharap tidak ada gosip yang berlaku antara kami,” katanya.
Jelas Nora, dia agak kurang selesa dengan gosip-gosip seperti itu kerana perkara tersebut akan memberi kesan buruk apabila anaknya iaitu Putera Rayqal Ramli Rizal yang kini berusia empat tahun besar kelak.
Katanya, tentu sekali Rayqal akan memikirkan sesuatu apabila membaca kisah-kisah yang kurang manis mengenai ibu sendiri.
Dalam perkembangan lain Nora diberi tanggungjawab menggayakan koleksi terbaharu barang kemas Pandora bersama-sama artis seperti Marsha, Lisdawati dan Fauzi Nawawi serta Datuk Yasmin Yusoff sempena tarikh hari kekasih iaitu 14 Februari depan.
"Pandora merupakan salah satu jenama barangan kemas kesukaan saya. Malah saya akan membeli setiap satu 'charm' di negara-negara yang telah saya kunjungi untuk dihiaskan pada gelang tangan saya.
"Kiranya setiap 'charm' yang ada pada gelang saya mempunyai kisah dan kenangan yang tersendiri untuk diingati," ujarnya.
Sumber : mStar Online

No comments:

Post a Comment