Sunday, 17 February 2013

Tak berperikemanusiaan!! Pengasuh lambung bayi empat bulan

 

Sungguh tak berperikemanusiaan pelaku ni. Kita yang tengok ni pun dah tak sanggup, dia siap boleh lambung-lambung mcm buat smackdown pulak dekat budak tu..

Aih! aku smackdown jugak dia ni kang. Datang negeri orang ni buat la kerja betul2, cari rezeki halal janganlah sampai dera anak orang macam tu. 

Bagi sesiapa yang ingin mencari pembantu rumah digesa siasat betul-betul latar belakangnya terlebih dahulu. Jangan bila terjadi sesuatu kemudian hari kita yang menyesal.

Kalau korang jadi ibu bapa budak ni, ape korang nak buat??? 



13 comments:

  1. rasanya amah ni phsyco.
    ish geram. grrrr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula..kne lambung2 dia mcm tu jgak rsenyer bru ilang penyakit dia..hehe

      Delete
  2. Memang tak betol penjaga budak nie...Ya Allah engkau balas kejahatannya ya Allah...

    ReplyDelete
  3. mak ai...kesiannye...
    nasib baik mak dia ade psang cctv..
    kalau x...smpai bila laaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..nsib mak die bijak gak psang cctv siap leh tgk direct gune enset..bile dh de ank nnt kne wat cmni gak..bru slamat..hehe

      Delete
  4. Eshhhh...mmg dah gila dia ni...macam 'tutttt'..punya manusia...'tutttt' lah dia ni...haiiii ada jugak nak kena penendang sulung gan aku ni kalau aku jumpa pompuan ni...Ya Allah ya Allah...sabar je Lah...haiii....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..good..klu kene penendang slung tu dpt wat die sdar ape slahnye kn..hahaha (biar die tau erti penyesalan);)

      Delete
  5. memang sakit mental la diorang ni.....nasib baik tindakan mak dia bijak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nseb baek la baru shari je dh dpt detect..klu sbulan xtahu la pe jd kt budak tu..

      Delete
  6. kalau ara .. try lambung dia balik .. !
    tak akan maafkan dia sampai bila2 .. baby tu tak berdosa apa pun ..

    ReplyDelete
  7. eih ! hanya Tuhan sahaja lah yg membalas perbuatannya ....

    ReplyDelete