Friday 1 February 2013

Shaarnaz : ‘ND Lala sering elak bincang’

Enggan ‘memanaskan’ keadaan, Sharnaaz Ahmad, 28, berharap dapat bersemuka dengan ND Lala, 52, daripada mereka terus bertelingkah dalam media massa mengenai hasrat pelakon itu menyunting Shila Amzah. 

Sharnaaz berkata, bukan tiada usaha membawa keluarganya dari Pulau Pinang datang ke Kuala Lumpur bagi menjelaskan niat merisik Shila mengikut adat. Namun, dakwa Sharnaaz, usahkan duduk semeja, panggilan telefon kepada ND Lala juga tidak berangkat. 
Sharnaaz mendakwa, dia kurang pasti mengapa ND Lala menempelaknya sebagai ‘biadap’ selepas membuat kenyataan mahu merisik Shila. 

pix_gal0

Ini kerana kata Sharnaaz, ND Lala sendiri sukar didekati atau dihubungi bagi membincangkan niatnya itu. 

“Cuba jelaskan bagaimana saya mahu menyampaikan niat suci saya kalau dia (ND Lala) sentiasa mengelak. 

Bagaimana ibu bapa saya mahu menyampaikan hajat ini mengikut adat andai usaha bersemuka gagal? 

Kali terakhir saya hubunginya Disember lalu, panggilan saya tidak berangkat.

Sumber : Berita Harian

No comments:

Post a Comment