Monday 18 February 2013

KENDURI TANPA PENGANTIN

pix_topright 
Majlis perkahwinan yang sepatutnya berlangsung meriah, semalam bertukar kenduri doa selamat selepas pengantin perempuan menghilangkan diri tiga hari sebelum dinikahkan.
Norazlina Ismail, 23, sepatutnya diijab kabul dengan tunangnya, kelmarin, tetapi ia terpaksa dibatalkan selepas dia gagal pulang ke rumah sejak Rabu lalu.

Ibunya, Salmiah Ahmad, 56, berkata, ketika kejadian dia dan suami, Ismail Saad, 60, tiada di rumah kerana pergi ke mahkamah di Jawi atas satu urusan dan kehilangan anak kelima daripada enam beradik itu disedari selepas dia gagal pulang ke rumah mereka di Taman Pekatra, Simpang Ampat, di sini.
Menurutnya, anaknya tiada masalah dengan keluarga atau tunangnya dan Norazlina mahu mengahwini lelaki itu kerana mereka sudah tiga tahun mengikat tali pertunangan.

“Ketika saya dan suami keluar rumah pagi itu (Rabu), dia (Norazlina) ada di rumah bersama anak bongsu (Norsyamira, 16). “Tetapi, menurut Norsyamira, kakaknya meminta dia menghantarnya ke jalan besar di depan taman ini kerana mahu berjumpa kawan yang pernah bekerja kilang bersamanya untuk mengambil wang di Taman Pelangi.

“Kebiasaannya, kalau keluar dia akan pulang jam 1 tengah hari, tetapi sehingga hari ini dia tidak pulang. “Saya menghubunginya jam 11 pagi pada hari kejadian bertanyakan mengenai komputer riba adiknya. Itu kali terakhir saya bercakap dengannya dan cubaan kedua menghubunginya gagal apabila talian telefonnya dimatikan,” katanya.
Sumber : Harian Metro

2 comments:

  1. ish..boleh plak hilang =_="

    jemput singgah :) moga bermanfaat :)
    http://noraqilahjohari.blogspot.com/2013/02/pasang-surut-hidup.html

    mohon like sini juge ye :)
    http://www.facebook.com/pages/noraqilahjoharidotcom/267245240052274?ref=hl

    ReplyDelete
    Replies
    1. done like page noraqilah..like page blog ni jgak ye..hehe ;)

      Delete