Friday 15 February 2013

Masih Aku Cinta Lagu Shila Amzah Buat Sharnaaz Ahmad

Masih Aku Cinta Lagu Shila Amzah Buat Sharnaaz Ahmad
 

KL, 15 FEB 2013: Bilakah kisah Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad bakal berakhir? Inilah pertanyaan yang sering menghantui fikiran Murai Batu selepas melihat setiap hari ada saja kisah Shila dan Sharnaaz diperkatakan.

Hari ini, pintu rumah Murai Batu diketuk pula dengan berita mengatakan Shila telah menulis sebuah lagu baru yang ditujukan khas buat Sharnaaz.

Dalam lagu yang telah dinyanyikan dengan iringan muzik gitar saja, Shila telah menamakan lagu tersebut berjudul Masih Aku Cinta.

Difahamkan lagu berkenaan adalah gambaran hati Shila terhadap Sharnaaz yang disayanginya. Walaupun lagu tersebut bukanlah lagu yang siap sepenuhnya, namun Murai Batu pasti lagu ini bakal menjadi tanda sejarah terhadap percintaan mereka.

Berikut adalah lirik lagu Masih Aku CInta

Lirik Masih Aku Cinta (Shila Amzah)

Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
Cara mu,memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku,'kan selalu doakan mu
Agar kau takkan terus terluka

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta

Takkan pernah ada penggantimu
Yang mem pertahankan ku sepertimu
Satu dunia,menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua

Yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku


Sumber : murai.com

 

2 comments:

  1. alahai diorang ni...bila nak habis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula..xsettle2 problem..ayh Shila pn satu..kawenkn ank prmpuan cpat2 leh ilanngkan prkare2 x elok..hehe

      Delete