Wednesday 13 February 2013

Jalan Terbaik Hairul Azreen Dedah Putus Cinta

Hairul (kiri) menganggap perpisahan dengan Faralyna adalah jalan terbaik buat mereka. 
PETALING JAYA: Aktor Hairul Azreen menyifatkan pendedahan mengenai keretakan hubungannya dengan aktres Faralyna Idris sebagai jalan terbaik bagi meleraikan teka-teki status sebenar hubungan mereka selama ini.
Pemilik nama sebenar Hairul Azreen Idris, 25, berkata, dia berharap pengakuan itu akan memberikan lebih ruang privasi untuk mereka meneruskan kehidupan dan kerjaya masing-masing selepas ini tanpa terus dihujani persoalan yang sama berulang-kali.
“Saya akui hubungan kami sudah berakhir pada hujung bulan lepas atas persefahaman kedua belah pihak kerana kesilapan saya.
“Perpisahan ini bagus untuk Faralyna juga kerana dia lebih bebas bekerja tanpa terus ditanya mengenai status sebenar hubungan kami,” katanya ketika dihubungi mStar Onlinedi sini, petang Selasa.
Aktor yang sedang meningkat naik itu mengakui hubungan yang terjalin selama empat tahun itu terlerai kerana konflik dalaman yang berpunca daripada kesilapannya.
Ditanya mengenai punca sebenar, Hairul berkata, dia tidak dapat berkongsi berkenaan perkara itu kerana ia terlalu peribadi antara dirinya dan Faralyna.
“Minta maaf saya tidak dapat kongsi sebab sebenar, cukuplah saya dan Fara sahaja tahu ceritanya. Saya akui ia kesilapan saya.
“Buat masa ini, biarlah kami hidup dalam ruang sendiri dan fokus pada kerjaya masing-masing. Saya hanya mahu kumpul duit,” katanya.
Hairul berkata, dia juga tidak berani meletakkan sebarang harapan sejauh mana peluang mereka berbaik semula dan hanya menyerahkan soal jodoh kepada Tuhan.
“Ketika berbincang dengan Fara sebelum ini, kami akui harapannya 50-50 untuk kami.
“Kalau ada jodoh, kami akan bersatu dan jika tidak, biarlah kami jalani kehidupan masing-masing.
“Namun, atas segala kebaikannya pada saya selama ini, saya sentiasa ada untuk membantu jika dia kesusahan,” katanya yang bakal menjalani penggambaran drama bersiri berjudul Misiku Kuza untuk Astro Ria dalam waktu terdekat.
Sumber : mStar Online

No comments:

Post a Comment