Friday 22 February 2013

Ramli: Fizz Fairuz Ada Salinan Surat Nikah Azlyn

Ramli: Fizz Fairuz Ada Salinan Surat Nikah Azlyn
 
KUALA LUMPUR, 22 FEB 2013: Suami kepada bekas tunang Fizz Fairuz iaitu Ramli menegaskan dia ingin melihat sejauh mana permainan Azlyn Massiela yang telah pun membuat penafian bahawa dia sudah pun berkahwin dengan usahawan berusia 40 tahun ini.

Dalam akhbar HARIAN METRO hari ini melaporkan, Ramli mengakui Azlyn Massiela Mohd Nazar, 26, adalah isteri keduanya yang dinikahi di Selatan Thailand serta memiliki bukti kukuh terhadap perkahwinan tersebut.

"Bukti surat nikah di Thailanda ada, tapi saya enggan mendedahkan kerana keadaan semakin rumit. Saya juga sudah memberikan salinan kepada Fizz. Untuk mendapatkan kepastian perkahwinan terbabit, berjumpalah kedua ibu bapa Azlyn kerana pada awal pernikahan, mereka mengetahui status sebenar," katanya.

Pengakuan Ramli dibuat selepas Azlyn menafikan status isteri ketika bertunang dengan Fizz Fairuz dalam akhbar Berita Harian, semalam.

Sementara itu, Ramli menyatakan bahawa dia belum bersedia bertemu media sebaliknya meminta Azlyn bertemunya terlebih dahulu.

"Dalam kemelut ini, saya menyedari ketiga-tiga pihak mempunyai kesalahan masing-masing dan berharap ianya tidak dipanjangkan.

"Insya-Allah, saya tahu hukum syariah dan adat Melayu atau enakmen agama berkaitan nikah dan kahwin," jelasnya.

Apapun, Azlyn dan Fizz ketika dihubungi tidak menjawab panggilan atau membalas SMS.

Sumber : murai.com

1 comment:

  1. mcm2 citer artis skrg ni... hrgailah apa yg kita ada...
    ~ops...tibe2 ter emosi lak~

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete