Saturday 16 March 2013

Qi Razali Selesa Berkawan Dengan Nelydia Rose

Qi mengakui selesa berkawan dengan Nelydia. 
PETALING JAYA: Pengacara dan pelakon Qi Razali tidak menolak sekiranya hubungan kawan yang terjalin di antara dirinya dengan pelakon Nelydia Rose akan bertambah serius pada masa hadapan kerana selesa bergaul dengan wanita itu.
Qi atau nama sebenanrnya Qushairi Razali, 35, berkata, kematangan dan sikap kelakar Nelydia membuatkan dia senang berkawan baik dengan pelakon itu.
"Andai kata dia adalah jodoh saya, saya akan terima dengan terbuka. Bagaimanapun buat masa ini saya dan Nelydia hanya rapat sebagai sahabat kerana selesa berkawan dengannya yang cukup matang dalam pelbagai perkara selain kelakar," ujarnya ketika dihubungi mStar Online.
Dalam pada itu, Qi berkata, dia berharap peminat dan masyarakat tidak terlalu cepat membuat andaian mengenai hubungan mereka kerana mahu menjaga hubungan baik di antara mereka.
Kata Qi, pada usianya sekarang dia tidak tergesa-gesa untuk memulakan hubungan baru dan mahu melalui proses yang betul.
"Perlahan-lahan dan tidak perlu tergesa-gesa dan biarlah ia berlaku dengan cara yang betul tambahan pula dia masih muda," katanya.
Bercakap mengenai perkembangan terbaru dirinya, Qi berkata dia kini sedang sibuk dengan penggambaran musim terbaru program Jalan-Jalan Cari Makan selain beberapa projek lain.
Malah katanya, dia akan muncul dalam dua buah filem tahun ini berjudul Bencinta danAnak Jantan selain beberapa projek drama.
Sumber : mStar Online

2 comments:

  1. he he he...kita tunggu dan lihat...

    ReplyDelete
  2. Andai dia adalah jodoh saya, saya akan terima.. ayat sama je..

    ReplyDelete