Thursday 2 May 2013

Nurul Teruja Hamil Selepas 15 Tahun

Nurul gembira dan teruja dengan kehamilan keduanya selepas 15 tahun.
 
PETALING JAYA: Penyanyi Nurul Wahab menyifatkan pengalaman hamil anak keduanya ibarat kali pertama walaupun pernah mengandung 15 tahun lalu.

Nurul atau nama sebenarnya Nurul Huda Abdul Wahab, 36, berkata, dia sangat teruja dengan kandungan yang kini berusia empat bulan itu dan berharap proses kehamilannya itu berjalan dengan baik.

"Bayangkan anak sulung saya sudah berusia 15 tahun dan kini mengandung buat kali kedua. Sudah tentu saya berasa sangat gembira dan teruja," katanya ketika ditemui mStar Online baru-baru ini.

Nurul dan Eric Daniel Depp, 48 yang merupakan perunding kesihatan warganegara Perancis telah mendirikan rumah tangga pada 6 Jun 2012.

Hasil perkahwinan pertamanya dengan komposer terkenal Ajai, penyanyi itu mempunyai seorang anak perempuan bernama Ayu Nazirah, berusia 15 tahun.

Dalam pada itu, tanpa berselindung, Nurul memberitahu dia mahukan cahaya mata lelaki namun suaminya tidak kisah sama ada anak yang bakal dilahirkan itu lelaki atau perempuan.
Malah kata Nurul, anaknya Ayu, cukup teruja dengan berita tersebut dan sangat berharap dia akan melahirkan anak lelaki.

"Suami sayang sebenarnya yang paling teruja dan tidak kisah akan jantina anak itu nanti dan sibuk membuat persiapan anak pertamanya dan Ayu tidak sabar untuk bertemu dengan adiknya," kata Nurul.

Dalam perkembangan sama, Nurul berkata, dua bulan pertama kandungannya dia cepat berasa letih dan tidak mempunyai tenaga untuk menyanyi dan kini keadaannya sudah kembali pulih.

Jelas Nurul, dia tidak berhasrat untuk berehat buat masa ini sebaliknya akan kekal aktif dengan pelbagai aktiviti sehingga pertengahan bulan Julai depan sebelum dijangka bersalin pada Oktober.

"Mula-mula memang sentiasa rasa penat tetapi sekarang sudah boleh melakukan aktiviti seperti biasa," katanya.

Sementara itu, Nurul berkata, dia akan berangkat ke Perancis bagi menghabiskan kursus bahasa Perancis ketika cuti semasa di sana tidak lama lagi.
Selain itu, dia juga telah merancang untuk menghasilkan single terbaharu selepas bersalin kelak.

Sumber : mStar Online

1 comment: